Total Pageviews nurul

Wednesday 29 December 2010

syahmi

ini ade lah first date for kite orang coz faktor duduk berjauhan n terpisah antara negeri.. owh sedihnye.. dah nak dekat setahun couple baru dapat date...  
citer ini bermula bergini nak di ikutkan aku nak kuar jumpe syahmi tpi malangnya mama tidak benarkan aku keluar. aku pun x pasti sebab ape mama x kasi aku kuar.. ngan rase kecewa aku bagi tahu syahmi yang aku x leh nak kuar. so syahmi kate ape kata `ape kate by datng umah syang eh tpi bukan masuk umah kat area umah sayang je` boleh x?? aku pikir punye pikir ok la.. aku setuju jumpe dorang kat area umah aku.. hahaha

tibe2 esoknya makci aku call nak antar anak buah aku baby zara.. aduh!!! mcm mane ni?? ape perlu aku buat ni??

dengan menggunakan akal yang panjang n cerdek ni. aku pun mulakan plan aku..hahahaha.. aku tdokan anak buah aku.. dah tdo aku kuar laumah jumpe syahmi. eh..eh.... jap aku x tinggalkan anak buah aku sorang2 kat umah aku suruh adik aku jage jap.. so die pun setuju.. akupun ape lagi angkat kaki la kuar umah.. haha.. pandai x aku ni?????


time ini aku baru ambik dorang dari LRT PANDAN JAYA coz dekat ngan rumah la kate kan sambil 2 lihat2 la permandangan sekitar area umah aku.. hahaha....



dalam pejalanan naksamapi padang umah aku.. hahaha.. dorang nak g solat zohor dulu si aku tunjukkan surau.. dalam tunggu dorang abis solat aku pergi tngk adik aku jap kat umah n belikan makanan tok die..  so jelas kan aku ni seorang kakak yang sangat  BAIK HATI n PENYAYANG kan.. hahahaha.. terlebih sudah....

abis je dorang solat kiteorang lepak kat kedai mamak coz klo nak lepak kat padan x leh coz kat tingkat 4 bawak umah aku ade seorang makci yang bz body.. asik nak mengumpat je tpi selalu g surau.. ish22 die x tahu aku selalu nampak ank die date or jumpe pakwe kat LRT PANDAN JAYA 2.. hahahah..eeeeee.. jahat pulak aku ni. hahaha....

kite orang lepak kat kedai mamak yang bernama AL-SYAFIRA...




oh ye dari tadi aku x bagi tahu pun my love ni datang ngan kawan n cousin die... n semuak pic ni cousin die yang ambik..

WAIE THANKSZ K. COZ AMBIK KAN PIC NI TOK KITE ORANG!!!!  KO DAH WATKAN KITE ORANG ADE KENANGAN BERSAMA......

SYAHMI SYANG KO!!!!
HAHAHAHAHHA

No comments:

Post a Comment