Total Pageviews nurul

Monday 20 December 2010

kena marah..

baru jap tdi aku kena marah coz esok aku nak pergi isi borang kije kat mid. kije kat kfc.. aku cakap elok2 abng aku nak marah2 aku! cakap aku bodoh coz nak kije jauh2.. bukan aku yang cari kije.. kawan aku yang tolong carikan n kawan aku punye pakci kije kat si2.. 2 pun kena marah.. asal la dorang x leh cakap elok2? aku heran la.. ngan orang laen boleh cakap elok2, ngan gurlfrend leh cakap elok tpi ngan keluarge sendiri langsung x boleh.. semua perkatan buruk kuar dari mulut klo marah kan adik, or anak..
kenape x de sape yang sokong aku?
die x tahu ke aku perlukan pengalaman berkije, berkawan, hidup ni cume sekali kan???? tah la aku rase lebih baik aku xde sape2 kan dunia ni. coz x de sape yang sokong aku dalam sebesebi aku buat.. tah la hanye tuhan je yang tahu bertapa sakitnya ati aku ni...
nape x cakap je; kakak x boleh pergi coz jauh.. kan senang xde ati yang terluke n bengang.. walaupun aku tahu ati aku akan terluke coz ape yang aku nak buat terhalang..

No comments:

Post a Comment