Total Pageviews nurul

Friday, 3 December 2010

mencari wang lebih

time ni kat tempat kije ayah.. ade karnivel sukan.. abng aku ni boleh dikate kan peniage.. hahaha.. mcm2 die jual pin cartoon la, kerongsang la, payung la. eeeeeeeeeeeee mcm2 la.. so aku ni pun tolong la tok cari duit poket sikit. al-maklum la time ni musim cuti skul mane la dapat duit belanje dari mama kan.. so aku tolong la abng aku ni.. hahaha.. die kat kije.. so aku tolng la..


ni la die gerai aku.. yang pakai 2dung putih 2 mama aku. time ni mama cuti. so mama teman aku.. hah pic ni dah lame tau.. so korang jgan pikir mcm2 dulu aku x pakai 2dung tpi sekrang dah pakai 2dung dah.. heheheh so ade yang berminat???
klo berminat.. call la num ni... 0173061635..FATIHAH...
hahaha.......
comel2 pin ni tau...

No comments:

Post a Comment