Total Pageviews nurul

Thursday 2 December 2010

cikgu sejarah

ini cikgu sejarah aku.. SITI AMINAH 2 la name yang parent die kasi.. beliau telah mengajar aku selama 3 tahun dari form 3 antill form 5. aku sayang cikgu ni coz die x penah boring ajar sejarah ngan kiteorang coz kiteorang ni lembab sikit bab sejarah ni.al-maklum la sejarah ni kan banyak faktor2,tarikh2, dan macam2 lagi.. hahahah.. tpi 2 la kan walau macm mane pun kiteorang ni tetap hormat n sayng cikgu!! time pic ni di ambil kiteorang budak2 form5 ade gaduasi. wah best gile! dah nak abis skul dah..

korang nak tahu x cikgu aminah ni jugak cikgu displin tau. aku klo nak wat salah pikir banyak kali ko!t takut kene marah. orangnye garang tau tpi hati lembut sangat!! senang menitiskan air mata.. beliau always bagi aku nasihat klo aku tngah down gile with mcm2 problem yang aku alami sekrang ni.. 

cikgu terima kasih banyak2 coz cikgu selalu hadir dalam diri saye time saya perlukan seseorang menjadi teman bercerita saye.. saya sayng cikgu dan jasa mu akn ku kenang sampai mati..
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SAYANG CIKGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment