Total Pageviews nurul

Wednesday 1 December 2010


kat belah kiri ni dulu bestie aku time form4 and pertngahan form5 tpi sekrang dah x dah.. die dah anggap aku ni musuh die.. die penah cakap yang aku jongang, bontot mcm gajah.. tah la aku pun x tahu ape masalah die ngan aku. semua ni terjadi coz aku x datang skul lame coz aku sakit.. sedih gile bile bestie kite kutuk kite belakng2.. klo x puas ati asal x kutuk depan2 je? ape masalah die pun x tahu la.. die n kawan die tiap2 hari klo aku datang msti kutuk aku.. tah la.. aku x penah marah or nak sakit ati ngan die tpi aku kesian ngan die coz nape la die benci sangat ngan aku ni... ape2 pun aku doakan die sihat selalu n happy ngan kehidupan die sekrang.. aku x penah anggap die musuh.
terus terang aku katakan yang aku masih sayang kan AMIRAH FATIAH besti aku dulu. klo diberi peluang tok aku berbaik ngan die akan ku jage persahabat itu..

No comments:

Post a Comment