Total Pageviews nurul

Wednesday 29 December 2010

hari ini

tadi baru je lepas g skul adik coz ade orentasi for form 1.ADIK AKU DAH BESAR! AKU DAH ABIS SKUL!!
sedihnye.. hahaha.. sekrang aku bina badan kat umah ni.. bagusnye hidup aku ni.. hahaha...

berbalik pade topic tadi .time g skul ramai gila cikgu perasan aku n borak2 ngan aku. lagi2 akak saudare aku ikut coz die ni ex student kat si2 dulu..


tdi memang best la  coz nak balik umah ujan pulak then tahan2 taxi. taxi x nak berhenti mcm tahi betul tpi selamat la last2 dapat taxi.. pakci melayu.. thanks ek pakci. laen kali bawa kiteorang lagi.. tpi yang x bestnye die x tahu jalan ke rumah aku!
benggong!!

sekrang ni aku kat umah with adik n akak saudare aku.. die nak stay kat umah aku coz nak lari daripade jumpe ngan cousin die dari kuantan.. mcm ******.. hahahha..

ok la aku nak belah dulu..
salam..

No comments:

Post a Comment