Total Pageviews nurul

Wednesday 15 December 2010

bunga telur di ubah suai menjadi bunga duit.

ni bunga telur mama aku yang buat for perkhawinan abng aku nanti pada bulan 3 tahun depan.. cantik bukan?
mama aku ni kije die mcm ni la ari2 menghadap bunga2.. mama aku buat kije ni semua kat shangri-la hotel la kat jalan/ lorong p.ramli 2.. hah kat si2 la mama aku kije...
hahaha... dah lame mama aku berkhidmat untuk mereka2 semua n bermacam2 orang mama aku dah jumpe terutama orang kenamaan la.. perdana menteri, agong, sape2 je la.. yang mama aku jumpe.. aku ape kesah....
hahhahahah

 bunge telur ni x menggunakan telur tau... mama ku telah munggunakan duit sen.. hahah unit kan.. ni la kreativi mama aku.. aku tahu ramai membuat bunga telur menggunakan duit ni tapi tetap ade telur kan? belul x aku cakap ni.. kali ni laen tau mama aku buat bunga duit jadi orang akan dapat duit x dapat telur ayam.. hahahha....
 ini lah keunitkan bunga duit mama... temanya cokelat n hijau for pengantin lelaki manakala pengantin perempuan pulak pink n unggu..


buga duit mama ni ade 1 kuntum bunga je... yang laen daun.. sape2 x leh tiru coz batang die panjang.. cube korang bayang kan mcm ne leh batang die panjang?
hah x tahukan.. hahaha ape la aku ni kan.. merepek je.. ok balik pade topic.. mama aku menggunakan batang buluh.. macam mane batang buluh 2 leh jadi kecik? hah 2 kita x tahu.. hahahahaha....


sape2 yang nak tempah boleh la call num ni k.. 0173061635.... nurul...

No comments:

Post a Comment