Total Pageviews nurul

Wednesday 1 December 2010

selepas tamat skul

aku n kawan baik ku try cari kerja for 4 time..kite orang try la call yang mane tawarkan kerje kat surat khbar metro.. so aku n fadz try la cari kerje modelling ni.. call.. wat temu janji.. pergi temu janji..time tngah spmni pergi jugak coz takut x dapat kije hahaha..tpi akhirnye dapat jugak... alhamdulillah.. syukur pade allah...



first aku pergi blue black media then classy metaford and puncak talent.... aku dah dapat job dari classy metaford ... kat blue black media pun dapt jugak tpi x compom lagi and also kat puncak talent pun x tahu lagi dapt ke x job..


ade yang sedihnye.. parent aku x setuju ngan ape aku wat.. aku pun xtahu asal.. sedih gile siot.. macm2 kate negatif dorang cakap.. tpi aku akan buktikan ape yang aku wat ni akan mendatangkan hasil n aku dapt jugak bantu parent aku 6t ngan gaji yang aku dapt... insyaalah semua berjalan ngan lancar... amin.....

No comments:

Post a Comment