Total Pageviews nurul

Sunday 16 January 2011

restoren

semalam hari jadi mama..
so family aku sambut kat restoran thai kot aku pun x tngk name restoran 2 ape..
hahahha.. lawak je kan....

nak dijadikan cerita 
perkara ni daah lame berlaku.
aku ni dalam family xde kawan tok aku bercerita,luah perasan mcm lagi la.
ape yang patut anak gadis ade aku xde n x dapat nak laluinye..
(sedih x)

semalam adik n abng aku terus ejek aku ropeah nak tahu nape ropeah watak dalam cerita minah kapok yang pegang watak ropeah 2 jihan raja lawak....
tiap2 hari dorang ejek aku....
aku diam je coz aku malaz nak bising2 ni....
lagi 1 dorang asik bisik2 pasal aku.. 
korang boleh tahan x klo duk umah ngan orang suka mengejek??
klo sekali sekala aku x kesah tpi klo tiap2 hari aku leh jadi gile ngan ade kawan dalam rumah ni..
tah la hanya ALLAH je yang tahu..
so di sebabkan semalam dorang still ejek aku aku terngis kat restoran 2..
(buat malukan aku ngis?)
tpi 2 la hakikatnya aku dah x tahan lagi..
hati aku sedih x de sape yang nak bela aku...
erm.
mungkin ini semua dugaan..
dan mungkin buat aku x rapat lagi ngan dorang....
tunggu mase je kan...
bukan aku nak putuskan tali persaudaraan tpi klo terpakse aku terpakse....
salam..

No comments:

Post a Comment