Total Pageviews nurul

Wednesday 5 January 2011

facebook

nurul fatihah binti abdul aziz...
fall in love with her...
really love her coz she the only in my heart!!..
 korang tengok betapa jiwangnya bf aku sorang ni..
hahaha... time ni die x de kdt nak texting aku.. die wallkan kat fb abis kawan2 die komen...
die ape kesah.... 
die lagi suke.. hahahhaa....
"syg... i miss u!!... by nk jmpe...
time ni. die wall kat fb time kita orang nak first date..
hahahhaha...
tergelak aku bace ni....
ssah tuk trime knytaan..wlaupn hati tlalu syg.tpi dmi kbhgian die, aq x pkse korbnkn cnta nibpsh dgn org yg pling dsygi adlh stu pkre pling seksa dlm hdpklaulh msa blh dulang blik..aq nk kmbli dtik bhgia antra aq & dia..slh ke aq ingn dcntai, dhrgai, dsygi..tpi knp aq x pnh dpt smue 2?rse hati aq ni x bleh dungkp ble tgk gmbrnye bsme org lainaq cme nk bsme dgn die..aq nk dye rse khdirn dri ku dlm hdp nye:(
time ni kite orang tngah gaduh pasal dalam fb kawan aku ade pic aku ngan die ber2.. n syahmi tersangat la jeles.. n x dapat di bendung lagi ke jelesan die......
syg...maafkn sgale salah i...
i sygkn u...please syg, i mntk maaf sngt...i tlalu sygkn u...please jgn wat i mcm nie...
time die aku berdiam diri coz aku x tahu nak jelas ape lagi pade die..
arghhh!!!!
ape ko buat dgn dye??...
fatihah aq punye!!!...

time die comment pic firdaus(kawan aku) ngan aku berdua. n syahmi marah gila.. 
ya allah...kau pelihara lah die dari segala keburukan...
dan kau berikan lah aq dan die kebahagian didunia dan diakhirat...
peliharalah keselamatan die ya allah...
ya allah...kau semat kan lah dlam hati kami dengan kejujuran dan keikhlasan...
ya allah...sesungguhnya aq benar2 menyintai nya...engkau jauhilah segala prasangka antara aq dan ...dia...

dia-(nurul fatihah)
 kesedihan yang teramat sangt. semua ni terjadi disebabkan keegoan aku sendiri.. akutelah menyeksa die dengan begitu kejam sekali.
fatihah...im waiting 4 u..
sory coz x dpat on9 smlam!!...
:((
time ni klo korang nak tahu an... die ade janji nak on9 tpi x dap coz papa die guna nak wat kije.. hahaha. care die minta maaf dari wall fb la coz die x de kdt.. mesti korang pikir die ni memanjang je x de kdt kan. hahah. die ni seorang bf yang suke call gf die x kire mase.. kejap2 die call. so klo korang nak tpu die x akan dapat kecuali korang off hp or silentkan hp korang tpi 2 pun x akan wat die putus ase nak cntct korang. die x akan berhenti texting korang sampai korang rply texting die. bestkan dapt bf mcm ni? tpi 2 la dulu aku ego ngan sikap aku.. aku sanggup menduakan die..
(ade sebab yang tertentu la aku malas nak cite ar panjang sangt) 
erm.. so sekrang kite orang dah berbaik n dah pun buka buku baru. kisah lame akan jadi kenangan dalam hidup aku dan dia...

selamanya aku akan menyayanginya selagi jodoh aku dah die masih ada.
 

1 comment:

  1. syg...bile by bace by nk nangis rse nye...by tau syg wat mcm 2 sbb by kurang bgi perhatian kt syg...
    by mntk maaf syg...
    by nk bsame syg tuk selamanye...
    klau umur by panjang...by akan jge syg shngga by pergi tuk selamanye...
    i love u fatihah..!

    ReplyDelete