Total Pageviews nurul

Tuesday 4 January 2011

fatimah?????

1.01 pm. abang aku balik tengah hari..
abang berkata kepada ku.
(nurul, kad khawin abng name ko die letak FATIMAH bukan FATIHAH hahaha... ok la 2 kan)

aku menjawab.
(mane boleh mama kasi name FATIHAH nak jadi FATIMAH pula. xde2.. tukar balik.. nurul x suka...)

abang jawab.
(dah tukar la.)
(takut sangt)

 Ya ALLAH mesti la aku takut + x suke name aku ditukar2.. nak kena saman ke hah.resalah taip ke ape ke tetap x leh terima alasan mcm 2... 
klo aku saman xde saman sikit2 terus saman banyak2 je.. ade aku kesah die bankrap sekali pun janji hak aku dapat..
hahahahaha.. gila kejam aku.. x de la aku x akan la nak wat mcm 2 la.. aku ni dah la baik orangnye.. x akan sekejam 2 punye la.. hahahaha tengok aku dah puji diri sendiri dah ni.. hahahaha.. lawak2...
ade masalah kite leh runding tpi klo x leh baru bertindak gila.. 
betul x cakap aku ni???
dah tentu betul punye x yah tunggu jawapan dari korang.
hahahaha....

 so 1 masalah dah selesai...

walah.

No comments:

Post a Comment