Total Pageviews nurul

Tuesday, 26 April 2011

pesta buku

yui pergi pesta buku ngan cousin yui.. nur nana. tasya (bale-bale sya ade seminar ni) n adik yui nurul adilah..
pergi naek kereta parent nur nana yang antar n balik pun parent nur nana ambik..
hahahha....
 memang best la pergi pesta buku sampai yui punye margin datang secara mendadak... mane x nye dah la ramai orang pastu mcm2 bau ade.. ish2.... sakit otak terus.. n lagi 1 x lupe juga kepada manusia2 yang xde adab time berjalan. ye la dah tahu tempat 2 ramai orang gune la mulut cakap `TOMPANG LALU SIKIT` ni x maen redah je... ape ingat 2 jalan korang sorang je ke hah???
pikir la pasal orang laen juga....
eeeee..
tngah geram ni..
!!!!!!!!!

pastu ni time yui baru masuk dari pintu utama... boleh pula tngah ramai2 orang ni ade abng ni nak gorat yui... dah la ramai orang pastu boleh pula ikut yui dari belakang semata2 nak tahu yui ni kerja ke stdy... stdy mane?
eh2... ko 2 sape? abng aku ke? kawan aku ke???
 nak gorat pun tunggu la time orang xde.. 
ah baru la ngorat ni x time orang ramai juga...
macam sakai je...
 tpi x pe la..
2 semua ragam manusia kita x boleh nak cakap pe la kan...
 perangai kite kite x tahu ape orang akan cakap belakang kite....

terakhir sekali yui suke gile kuar ngan nur nana ang tasya n yang utama sekali adik yui....
hahahaha.....

sekian

No comments:

Post a Comment