Total Pageviews nurul

Wednesday 6 April 2011

hari-hari kahwin abang 2

sekrang kita berada di kuala lumpur. 
hahahaha.. 
persandingan ke dua di belah lelaki di pandan jaya,cheras, kuala lumpur...
mari kita saksikan beramai2 ok...
lagi pun aku x tahu nak cerita ape kat korang ni...
coz aku ni bukan pandai sanagt nak pengarang ni..
hahaha..
 jadi korang tengok je la ek..
hahaha.....
saksikan la.....


  pelamin ni mama aku yang deko kan...
cantik kan...



perbezaan antara khemah pengantin ngan khemah tetamu.. korang nampak kan perbezaannya... ini la kelainan yang mama aku buat...
so para hadirin semua dapt bezakannya n dorang puji mama aku coz pandai gile deko semua ni.. n dorang x pecaya yang khwin ni sebenarnya anak lelaki bukan anak perempuan.. ape dorang ingat anak gurl je yang nak buat lawa2 n meriah?? anak laki pun boleh tau.. coz itu la mama aku buat ni semua demi abang aku coz die sorang je anak laki dalam keluarga aku setelah kematian abng ke dua aku.. (mood sedih)



SEKIAN

No comments:

Post a Comment